Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
İade ve Değişim İşlemleri
Siparişimdeki Ürün ya da Ürünleri Nasıl İade Edebilirim?
> Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde hasarsız ve kullanmamak kaydı ile iade edebilirsiniz.
> İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orjinal paketleri ve ürün barkodları üzerinde olmak koşulu ile iadesi gerekmektedir.
> İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir.
> İade işlemini gerçekleştirmek için ürünler ile birlikte size iletilen ürün faturasının üzerine iade nedeninizi yazarak ürün ile birlikte geri göndermeyi unutmayınız.
> Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olunuz. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.
> İade paketinizi aşağıdaki anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarından biri ile anlaşma cari kodu üzerinden kargo ücretinin ödemesini yapmak koşulu gönderi yapabilirsiniz.
> KARGO FİRMASI ANLAŞMA CARİ KODU CARİ AÇIKLAMA
TURKUAZ HAZIR GİYİM
Yukarıdaki kargo firmalarından veya anlaşmasız olduğumuz kargo firmalarından karşı ödemeli olarak gönderilen paketler iade olarak kabul edilmemektedir.
Siparişimdeki Ürünleri Hangi Şartlarda İade Edebilirim?
> Siparişinizdeki ürün yada ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi Taktirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.
>İadenizi siparişinizi teslim aldıktan 15 gün içerisinde gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
> Ürün yada ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
> Ürün yada ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
> Ayakkabılar kesinlikle dışarıda giyilmemiş olmalı, herhangi bir kir izi ya da yıpranma olmamalıdır.
İade Etme Süresi Kaç Gündür?
> Eğer sipariş ettiğiniz ürün yada ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Ücretsiz Kargo Kampanyasından Yararlandığım Bir Siparişte İptal/İade Yaparsam Ne Olur?
> Kargo ücretsiz kampanyasında sepet alt limiti olmaksızın geçerli olup, iade sonrasında satın almış olduğunuz ürünlerin kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, siparişiniz deki tüm ürünleri iade ediyorsanız,Ücretsiz kargo kampanyası iptal olur ve ücret iadesi kampanyanın iptali göz önünde bulundurularak yapılır.(İadeniz 5,99 TL kargo ücreti düşülerek yapılır.)
İade Kargo Masraflarından Kim Sorumlu Olacaktır?
> Üründe firmamızdan kaynaklı herhangi bir kusur, ayıp ürün durumu mevcut değil ise anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarının cari kodları üzerinden yaptığınız gönderilerde 5.99 TL bir kargo ücreti bedeli yansıyacaktır. Ayıplı ve hatalı ürün gönderimlerinde kargo masrafları firmamıza aittir.
İade Ettiğim Ürün/Ürünlerin Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak?
> Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelendikten sonra, en geç 7 gün içerisinde para iadeniz ödeme şeklinize göre kredi kartı ile yaptıysanız kredi kartınıza kapıda ödeme yaptıysanız bizimle paylaşmış olduğunuz IBAN numaranıza yapılacaktır.
> Kredi kartı iadelerinde kartınıza iadenin yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Eğer iadeniz hakkında hala şüpheleriniz var ise lütfen [email protected] mail adresimize talebinizi iletin ya da +90 212 240 60 41 müşteri hizmetlerimizi arayınız.
Not : Kredi kartı ile yapılan alışverişler de para iadenizin tekrar kartınıza yansıması 1-3 iş günü tahmini işlem süresi gerçekleşebilir.(Kartınızın bankasına göre bu süre değişkenlik gösterebilir.)
Banka kartı debit kart ile yapılan alışverişler de para iadenizin hesabınıza yansıması 7-14 iş günü tahmini işlem süresi gerçekleşebilir.(Kartınızın bankasına göre bu süre değişkenlik gösterebilir.)
Yanlış ve Kusurlu Ürün Gönderiminde Ne Yapmalıyım?
> Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi durumunda lütfen siparişinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firmasından anlaşma cari kodu ile karşı ödemeli olarak iade gönderiniz. Siparişi ödeme şeklinize göre para iade talebiniz işleme alınacaktır.
Ürün Değişimi İçin Ne Yapmam Gerekli?
> Siparişinizdeki beden sorunu olan ürün ya da ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo firmaların anlaşma cari kodları ile gönderi ücretini ödemek koşulu ile tarafımıza gönderi yapabilirsiniz. Gönderdiğiniz ürünlerin tutarları değişim puanı olarak hesabınıza tanımlanır. Dilerseniz kendiniz sipariş oluşturabilir yada +90 212 240 60 41 müşteri hizmetlerimizi arayarak değişim siparişinizi oluşturabilirsiniz. Oluşturulan değişim siparişlerinde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.
> Ürün değişimi yapılmamaktadır